OTROCI IN DRUŽINA

Kako začimbe vplivajo na dojenje?

Z začimbami lahko doječe matere spodbudijo nastajanje mleka. Med začimbe, ki pozitivno vplivajo na dojenje, spadajo janež, bazilika, majaron, kumina in koromač.

Kako motivirati otroka?

Najpogostejše vprašanje pri vzgoji otrok je, kako motivirati otroka, da bi nekaj delal iz veselja.

POROD IN NOSEČNOST

Zaradi virusa zika vse več prošenj za splav

V Latinski Ameriki je zaradi virusa zika, ki močno prizadene nosečnice in plod, vse več prošenj za splav.
Pitje kave v nosečnosti

Pitje kave med nosečnostjo – da ali ne?

Nosečnici ni treba črtati pitja kave s seznama vsakdanjih opravil, dobro pa je, da omeji vnos kofeina.
Nosečnost po 35 letu

Nosečnosti po 35. letu: Kaj morate vedeti?

Danes se vse več žensk iz različnih razlogov odloča za pozno nosečnost. Medicina nosečnost in porod po 35. letu obravnava kot tvegana.

PREHRANA

Otrok in uživanje goste hrane

Prehod z materinega mleka na gosto hrano

Otrok je na prehod z materinega mleka na gosto hrano pripravljen, ko doseže dvakratno težo, kot jo je imel ob rojstvu.

Šest super živil za dojenčke

Ker imajo dojenčki majhne želodčke in ne jejo veliko, vam predstavljamo šest super živil, ki bodo vašega malega navihanca dodobra oskrbela z vsem, kar potrebuje.
Debelost in otroci

Debelost pri otroku ni le estetski problem

Debelost je ena od bolezni sodobnega časa, za katero trpi vse več otrok, kar pa lahko vodi tudi v depresijo ali motnje hranjenja.

ŠPORT IN REKREACIJA

Joga v nosečnosti

Prednosti integracije joge v vsakdanje življenje so splošno znane (in znanstveno potrjene), zato ni presenetljivo, da redna vadba ugodno vpliva tudi na življenje ženske med nosečnostjo, tudi za novinke v svetu joge.

Zumba ples

Ali ste vedeli, da je ples odlična rekreacija, ob kateri boste razgibali telo in se znebili odvečne energije? Zumba je pravzaprav neke vrste plesni fitnes program, ki vam požene kri po žilah in vas spravi v dobro voljo!

Kako začeti z rekreacijo

Razlogov, zakaj bi začeli z rekreacijo, je dovolj: želja po izgubi odvečnih kilogramov, splošno boljše počutje, želja po druženju, izoblikovanje telesa, povečanje mišične mase, preganjanje dolgčasa in še bi lahko naštevali.

Vadba v naravi

Najboljše je združiti prijetno in koristno-o tem lahko prav gotovo govorimo tudi pri vadbi v naravi.

Tek in pravilno dihanje

Tek je aerobična vaja. Z besedo aerobična mislimo dejansko na kisik. Da pa bi dobili zadostno količino kisika v pljuča med tekom, pa morate pravilno dihati.

HUJŠANJE IN DIETE

Zdravo hujšanje po porodu

Če bi radi izgubili kilograme, pridobljene v nosečnosti, morate poznati odgovore na nekaj ključnih vprašanj. Za vas smo zbrali nekaj shujševalnih napotkov za mamice po porodu.

LEPOTA

Koža v nosečnosti je podvržena številnim spremembam

Nosečnost prinaša številne spremembe, tako čustvene kot telesne, saj je koža v nosečnosti podvržena številnim hormonskim spremembam.

Prehrana za lepoto

Prav je, da se zavedamo vpliva, ki ga ima okolje na nas in se potrudimo karseda zmanjšati količino zdravju škodljivih snovi, ki jih vsak dan v obliki različnih kozmetičnih proizvodov nanašamo na kožo.

Do čudovite kože kar med spanjem

To, da vaši koži ponoči pustite dihati, je zelo pomembno. Preden greste spat, si zato obvezno odstranite vsa ličila, saj boste le tako poskrbeli, da bo koža ostala mladostna, sijoča in zdrava.