Ste si že ogledali oglas, v katerem za morda najslavnejši parfum na svetu zaigra Brad Pitt? Po slavnih predstavnicah, kot so Audrey Tautou, Nicole Kidman in Vanessa Paradis, je Brad Pitt prvi moški obraz parfuma Chanel No. 5 v skoraj stoletni zgodovini te dišave (prvo stekleničko so izdelali davnega leta 1919). Karl Lagerfeld, ki je na čelu modne hiše, pravi, da je Brad Pitt najbolj seksi moški na svetu ter odličen za obraz parfuma, ker so moški tisti, ki ga morajo zaduhati.


brad pritt

Pomen življenja?

Televizijski oglas, ki ga je svet dišav čakal več mesecev, je režiral Joe Wright, podpisan tudi pod filme Prevzetnost in pristranost ter Pokora. V črno belem oglasu Pitt filozofsko razmišlja o življenju: »Ni pot. Vsaka pot se konča, ampak midva nadaljujeva. Svet se vrti in midva z njim. Načrti izginejo. Sanje prevzamejo. A kamorkoli grem, tam si ti. Moja sreča. Moja usoda. Moje bogastvo. Chanel No. 5. Neizogibno.«

Po neuradnih podatkih sodeč je Pitt bojda v žep pospravil blizu sedem milijonov dolarjev za predstavljanje kultnega parfuma in oglas je bil težko pričakovan, a je naletel na precej mešane in pogosto zelo negativne odzive. Kot piše v enem od komentarjev pod videom oglasa: Tyler Durden (Pittov lik v Klubu golih pesti) bi sovražil tega tipa.

Parodije

Kratek pregled drugih oglasov za ta parfum sicer pokaže podoben dramatičen slog in veliko število negativnih komentarjev, a podobnega učinka kot ga ima Pittov oglas vseeno ni bilo. Kot kaže je namreč kot ustvarjen za parodiranje, o čemer pričajo tudi številni videi na Youtubu. Lotili so se ga pri Saturday Night Live, kultni ameriški komični oddaji, kjer so Pittov govor predelali v izjave kot so: »Izgledam zelo brezdomsko.« in »Oprostite, a res ni nobenega scenarija? Ker se že dve uri pogovarjam sam s sabo in počasi začenjam zveneti kot norec.«


V parodijah pa se pojavljajo tudi pes in hrček, moški in ženske z vseh koncev sveta od Škotske do Francije prek Azije do Avstralije. Parodije so v gangnam slogu, oglasi so predelani v takšne, da oglašujejo krekerje, kitajsko ali mehiško hrano. Raznolikosti parodij je skupno le eno – smešne so in kreativne.

Zaradi odzivov javnosti so mnogi označili kampanjo, predvsem oglas, kot neuspešno. A po drugi strani je prav zaradi vseh parodij tudi oglas dosegel bistveno širši krog ljudi ter tako večjo izpostavljenost. Kot bi rekel Brad Pitt: neizogibno.

 

Komentiraj

*****************