To, da vaši koži ponoči pustite dihati, je zelo pomembno. Preden greste spat, si zato obvezno odstranite vsa ličila, saj boste le tako poskrbeli, da bo koža ostala mladostna, sijoča in zdrava.


Preden greste spat, s kože obvezno odstranite vsa ličila in kožo temeljito očistite

Vsa dekorativna kozmetika (četudi je naravna) namreč maši pore, kjer se nato začnejo nabirati nečistoče, ki dražijo kožo. Že med sprehodom po mestu, kjer kakovost zraka ni najboljša, ali sedenjem v prašni pisarni se na naši koži nabere kopica različnih ostankov.
Vsi ti toksini iz okolja ostajajo na naši koži, kar lahko sčasoma vodi do razpada kolagena in elastina v koži. Če greste spat, ne da bi si odstranili ličila, to ne bo le močno postaralo vaše kože, ampak vaše kožne celice tudi ne bodo imele možnosti za to, da bi se ponoči obnovile.

Spanje in koža

Visoka cena pomanjkanja spanja

Pomanjkanje spanja in stres lahko sprožita različne vnetne procese na koži, kot so na primer ekcemi. Raziskovalci so ugotovili, da obstaja tesna povezava med kronično nespečnostjo in različnimi težavami s kožo. Kadar ne spimo dovolj ali smo močno pod stresom, se namreč začnejo v večji količini sproščati glukokortikoidi. Nastajajo v skorji nadledvične žleze in se potem sproščajo v krvni obtok. Vsaka celica v človeškem telesu proizvaja receptorje za glukokortikoide, ki igrajo ključno vlogo pri delovanju imunskega sistema. Če se tvorijo prevelike količine glukokortikoidov, to negativno vpliva na vsa telesna tkiva in spodbuja procese staranja.

Potrudite se, da boste vsako noč spali vsaj od sedem do osem ur

V tem času se koža sama obnovi in si povrne naravno ravnovesje. Zato poskrbite za to, da si boste pred spanjem odstranili vsa ličila, po čiščenju pa uporabili še dobro vlažilno sredstvo. Tako bo vaša koža tudi ponoči ustrezno hidrirana, hkrati pa boste tudi kisiku omogočili, da bo resnično prodrl v globlje plasti epidermisa, kjer se začne regeneracija. Ne glede na to, kako utrujeni ste, je zelo pomembno, da ne pozabite odstraniti vseh ličil ter vsak si vsako noč zagotovite dovolj nočnega počitka.


Pred spanjem se poskusite popolno sprostiti

Ulezite se v posteljo in globoko dihajte. Ko vdihnete, napnite različne dele telesa, ko pa izdihnete, pa jih popolnoma sprostite. Ta vaja vam bo pomagala, da boste lažje in hitreje zaspali, poleg tega pa boste z njeno pomočjo sprostili tudi stres in notranjo napetost.

Izberite kakovostno ekološko posteljno perilo

Čeprav se vam zdijo vse komercialne rjuhe in posteljnina zaradi živih barv nadvse privlačne, pa lahko različna barvila dražijo vašo kožo, zaradi česar ta ne bo več videti tako sveža in sijoča. Priporočamo vam, da se zato odločite za nakup organskega posteljnega perila. To naj bo narejena iz organskega bombaža. Čeprav je cena take posteljnine morda nekoliko višja, pa je vaše zdravje vredno tega, kajne?

Redno menjajte prevleko za vzglavnik

Pomembno je, da vsakih nekaj dni zamenjate prevleko za vzglavnik. Umazan vzglavnik lahko povzroči razrast bakterij in nastanek aken. Tudi z različnimi izdelki za nego las v posteljo prinesemo vse vrste umazanije.

Pred spanjem kožo temeljito navlažite, saj boste tako preprečili njeno dehidracijo

To, da pred spanjem na svojo kožo nanesete kakovosten vlažilni izdelek, je nekaj najboljšega, kar ji lahko podarite. Ko se staramo, tudi naša koža postaja bolj in bolj izsušena, zato je pomembno, da izgubljeno vlago tudi ves čas nadomeščamo (še posebej v nočnem času). Pred spanjem lahko na kožo nanesete malo hladno stiskanega kokosovega olja. Njegova tekstura ni pretežka, poleg tega pa kokosovo olje deluje protibakterijsko in protivnetno, zato ga še posebej priporočamo vsem, ki imate težave z nečisto kožo.


Komentiraj

*****************