Razlogov, zakaj bi začeli z rekreacijo, je dovolj: želja po izgubi odvečnih kilogramov, splošno boljše počutje, želja po druženju, izoblikovanje telesa, povečanje mišične mase, preganjanje dolgčasa in še bi lahko naštevali. Tudi če imamo dovolj dobrih razlogov za rekreacijo, to še ne pomeni vedno, da je začetek enostaven. Več kot je namreč razlogov za je seveda izgovorov. Časa ni dovolj, denarja tudi ne, športna oprema pa je draga, kaj šele karta za skupinsko vadbo, nisem v formi, vsi se mi bodo smejali, nekaj me ščiplje v križu in podobno. Odločiti se boste morali pač sami, drugi tega namesto tega ne morejo storiti, pa četudi vam kupijo karto za fitnes za rojstni dan.vadba


Prvi korak je, da premislite, zakaj bi bilo za vas dobro, da z rekreacijo pričnete in ko boste (in boste zagotovo) ugotovili, da imate dober razlog za to, ste vašemu razgibavanju že bližje. Po tem je nujno, da premislite, s kakšno rekreacijo se boste ukvarjali. In nikar se ne odločite za tek na smučeh, ki ga sicer ne marate, samo zato, ker imate opremo že na podstrešju. Zapomnite si, da boste pri rekreaciji najlažje vztrajali, če si boste izbrali nekaj, kar vas navdušuje in boste ob naporih bolj z veseljem stisnili zobe, poleg tega pa si boste tudi pri nakupu opreme ali plačilu karte lažje pogledali skozi prste. Ne pozabite, da gre za vaše zdravje in dobro počutje in za to je vredno tudi kaj plačati!
Velikokrat nam pri začetkih pomaga družba, pa naj bo to prijatelj ali partner, ali pa neznanci, ki so v isti skupini za aerobiko, lažje je, če nas je več. Prvič zato, ker nas tolaži, ko vidimo, da se naprezajo tudi drugi, drugič pa, ker nam je pač nerodno odnehati. Če vam družba ne prija, izberite rekreacijo, ki jo lahko izvajate popolnoma sami.

Ko z rekreacijo začnemo, naše telo tega še ni vajeno, zato bodite uvidevni in nikar ne začnite telovaditi dvakrat na dan, ker vas je ravno prijelo, temveč z napori začnite počasi in jih tudi počasi stopnjujte. Nič ni namreč bolj žalostnega kot to, da se zapodimo v nek šport z glavo skozi zid in smo kaj kmalu prisiljeni odnehati zaradi poškodbe ali zato, ker smo izgubili vso voljo.

Izbire med različnimi vrstami rekreacije je dovolj, da najdemo najprimernejšo zase ter za letni čas. Tudi daljša septembrska hoja z dežnikom je lahko rekreacija ali pa odbojka na dvorišču. Važno je le, da je naše telo v gibanju, saj nam bo le tako dobro služilo.


Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin:

Spletne zanimivosti:

loading...