Vodnik po gibanju za tiste, ki si vsak dan znova obljubijo, da se bodo jutri res spravili na noge. Zakaj in kako bi z gibanjem morali začeti že včeraj in praktični nasveti za kurjenje kalorij pred kavčem in na delovnem mestu. Seveda, tudi to je možno.


Kako začeti?

Gibanje ima pozitivne učinke na telo, um in tudi na duha. Ob športni aktivnosti se v telesu sproščajo zdravju koristni endomorfini. Iz možganov uravnavajo telesne funkcije in skrbijo za dobro zdravje in počutje. Imenujemo jih tudi »hormoni sreče«. V krvi se zmanjša količina laktatov, ki so pokazatelji preobremenitve in stresa. Zato se počutimo bolj mirno in sproščeno. Za vse tiste, ki šele pričenjate teči ali se vključujete v kakšno drugo športno aktivnost, z namenom da bi shujšali, vam sporočam, da temu ni tako.

Vadba ni nujna za hujšanje, je pa dobro pomagalo pri vzdrževanju teže in oblikovanju telesa. Za izgubo teže je treba spremeniti tudi prehrambne navade. Tudi najenostavnejša vadba lahko škodi, če ni pravilno izvajanja, ali ne boste dosegli ustreznih učinkov, kot bi jih lahko …

Vodnik za tiste, ki si vsak dan znova obljubijo, da se bodo jutri res spravili na noge in praktične nasvete za kurjenje kalorij pred kavčem in na delovnem mestu boste našli v septembrski reviji NAJA >>


Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin:

Spletne zanimivosti:

loading...
SHARE