Lahko bi rekli, da je stres naš stalni spremljevalec, ki pa bi ga vsak rad zmanjšal ali pa se ga celo znebil, dober nasvet pri uresničevanju teh načrtov pa je prav gotovo meditacija, saj z njo stres lahko zelo uspešno obvladujemo, popolnoma znebili se ga tako ali drugače najverjetneje nikoli ne bomo.


Meditacija je tehnika, ki jo, vsaka na svoj način, poznajo vse svetovne religije, že od nekdaj pa obstaja tudi izven verskih okvirov. Je način, kako iz stanja mislečega uma, preiti v stanje popolne koncentracije in umske sprostitve. Pri meditaciji pa ne gre za bežanje pred realnim življenjem, temveč za način, s katerim vsakdanje življenje lažje in učinkoviteje živimo.meditacija

Verjetno ste mnogokrat opazili, da vaše misli nikoli ne počivajo, vedno je v ozadju nek glas, ki nam ne da miru. Meditacija nas uči te misli le mirno opazovati, brez da bi se jim prepustili, da nas odvedejo. Skozi vajo se zgodi, da misli izginejo in dosežemo popolno umirjenost in takrat smo z vsem bitjem navzoči v trenutku.

Meditacija proti stresu deluje tako učinkovito, ker se med izvajanjem umirimo in sprostimo, srčni utrip se umiri, glavoboli pojenjajo, krvni pritiska pa se umiri, medtem ko se sposobnost koncentracija poveča. Skozi meditacijo povečate tudi regeneracijo organizma in utrdite imunski sistem, zmanjšate lahko celo depresijo, meditacija pa naj bi celo zavirala razpadanje možganskih celic po 35. letu.


Za prvi korak k meditaciji je priporočljivo, da se učinkovite meditacije naučite, pozorni pa bodite na verodostojnost virov, ki jih boste pri tem uporabili, lahko pa se odločite tudi za tečaj. Ko tehnike poznate, pa je nujno, da se meditacija izvaja redno, priporočila pa se razlikujejo glede na vrsto meditacije. Nikar ne bodite preveč strogi do sebe, ne s pogostostjo ne z dolžino, s silo namreč pri takšnih stvareh ne pridemo daleč. Dobro je, da meditirate od istem času, najbolje je zgodaj zjutraj ali zvečer. Prostor, kjer boste izvajali meditacijo naj bo miren, sostanovalce pa prosite, če vas nekaj časa ne motijo, prav tako izklopite telefon. Če imate radi dišeče paličice ali olja, lahko tudi z najljubšim vonjem poskrbite za posebno atmosfero, lahko pa si v bližino prostora, kjer meditirate, postavite nekaj predmetov, ki jih imate radi. Tako bo tisti prostor postal nekaj posebnega in bo tudi meditacija sama drugačno doživetje.

Meditacija je za obvladovanje stresa več kot priporočljiva in vsekakor bolj učinkovita kot pomirjevalne tablete. Vzemite si čas in za kratek čas pozabite na ves svet in se posvetite sebi. Zagotovo se boste počutili odlično!

Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin: