Nutricionisti opozarjajo, da nekatere diete lahko močno škodujejo človeškemu organizmu, tako, da izgubljeni kilogrami lahko poslabšajo zdravstveno stanje in izzovejo nasproten rezultat od želenega. Najpogostejše napake pri izvajanju diete za hujšanje so:


dietno hujšanjeZloraba odvajal – mnogi ljudje želijo izgubiti nekaj kilogramov in “očistiti” organizem tako, da zaužijejo odvajala. Odvajala, tako farmacevtska kot tudi naravna, odstranjujejo iz telesa tudi veliko tekočine in ponudijo privid manjše teže pri tehtanju. Izgubljeno težo običajno “nadomestimo” v dveh dneh. Uporaba odvajal lahko privede do resnih težav z odvajanjem (zaprtje), srčnih težav zaradi hitre izgube tekočine in bolečin v kosteh zaradi primanjkljaja vitaminov C in D ter kalcija, ki se običajno izgublja pri uživanju odvajal.

Mono-diete so postale zelo priljubljene, sestavljene pa so iz tega, da ves dan uživamo samo eno vrsto hrane ali pijemo samo sveže sokove, kar se je v večini primerov pokazalo za zelo škodljivo. Surovo sadje in sokovi lahko vsebujejo pesticide, ki lahko povzročijo diarejo in anemijo ter znižujejo imunsko sposobnost.

Jušne in solatne diete se običajno prakticirajo zaradi preskoka glavnega obroka, ki vsebuje največ kalorij. Takšne diete največkrat povečajo utrujenost in zmanjšujejo mišično maso. Strokovnjaki so ugotovili, da so ljudje, ki so se izogibali glavnim obrokom, po dieti pridobili več kilogramov, kot so jih med dieto izgubili. Jedi, kot so testenine in meso, vsebujejo pomembne vitamine in proteine, brez katerih organizem ne more normalno delovati.


Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin: