Naporna telesna vadba ni najprimernejša za nosečnice, vendar pa je po drugi strani pomembno, da tudi med nosečnostjo ne zanemarite povsem fizične aktivnosti. Ne le da boste tako ostali v dobri formi, ampak vam lahko gibanje pomaga tudi pri premagovanju številnih manj prijetnih simptomov, ki spremljajo nosečnost. Ena najbolj priporočljivih oblik telesne dejavnosti med nosečnostjo so zagotovo sprehodi. Ti niso prenaporni, vendar kljub temu preprečijo, da bi praktično ves dan preživeli v mirovanju. Preverite, pri čem vse vam lahko pomagajo redni sprehodi med nosečnostjo.


Ublažitev nosečniške slabosti

Mnoge nosečnice se ne soočajo le z jutranjo slabostjo, ampak je ta prisotna praktično ves dan, še posebej v prvem trimesečju. Prav sprehodi vam lahko pomagajo, da bo slabost manj intenzivna in lažje obvladljiva. Zagotovo se je težko spraviti iz stanovanja, ko se vas poloti slabost, vendar imejte v mislih, da bo ta prav s sprehajanjem sčasoma postala znosnejša.

Nosečnost sprehod

Ohranjanje zdrave telesne teže

Nosečnost seveda ni pravi čas za diete, kar pa še ne pomeni, da vam mora biti vseeno za številko na tehtnici. Pri nosečnicah, ki se pretirano zredijo, lahko namreč pride do različnih zapletov. Z rednim sprehajanjem boste ohranjali zdravo telesno težo, ki torej ne bo ne previsoka in ne prenizka. Glede optimalnega naraščanja telesne teže se je sicer smiselno posvetovati tudi z osebno ginekologinjo, saj je treba pri tem upoštevati tudi nekatere specifične okoliščine.

Priprava mišic medeničnega dna na porod

Sprehodi so med drugim izvrstni tudi za utrjevanje in raztezanje mišic medeničnega dna. To, v kakšnem stanju je medenično dno, pa ima velik vpliv na sam porod. Nosečnice, ki imajo te mišice dobro razvite, imajo običajno manj težav pri porodu, ki je tako enostavnejši in hitrejši.


Zmanjševanje tveganja za nosečniški diabetes

S hojo lahko tudi močno zmanjšate nevarnost za nosečniški diabetes, posebno obliko diabetesa, ki se pojavi le pri nosečnicah, po porodu pa načeloma izgine. Čeprav gre le za začasno stanje, pa obstaja pri ženskah, ki so se spopadle z nosečniškim diabetesom, povečano tveganje za to, da kasneje zbolijo za diabetesom tipa 2. Seveda pa je nosečniški diabetes problematičen že sam po sebi, saj vam lahko povzroči kar nekaj nevšečnosti. Vzdrževanje normalne ravni krvnega sladkorja je tako vsekakor zelo pomembno. Poleg ustrezne prehrane vam bodo pri tem zelo pomagali tudi redni sprehodi.

Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin: