Predvsem v zadnjem trimesečju ima veliko nosečnic težave s spanjem. To lahko pomeni, da zelo težko zaspijo ali pa da se močno poslabša kvaliteta njihovega spanca. Imate tudi sami podobne težave? Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako se spopasti s težavami s spanjem, značilnimi za (pozno) nosečnost.


Spanje med nosečnostjo

Večerja naj bo enostaven, lahek obrok

Verjetno ste že velikokrat slišali, da je zajtrk najpomembnejši obrok v vsem dnevu, ki bi moral biti tudi največji. Količino hrane je potem smiselno zmanjševati vse do večera. Upoštevanje tega pravila je še posebej pomembno v nosečnosti. V zadnjem trimesečju vam lahko obilni obroki pred spanjem povzročajo ogromno prebavnih in drugih težav, posledično pa tudi nespečnost.

Investirajte v kvalitetno blazino za nosečnice

Nosečnicam so danes na voljo posebne blazine, namenjene udobnejšemu spanju. Z rastjo trebuščka se namreč rado zgodi, da vam spalni položaj, ki je bil pred tem vaš najljubši, sploh ne ustreza več. Nekaterim nosečnicam lahko sicer pomaga že to, da si v položaju, ko ležijo na boku, med kolena namestijo klasično blazino, kar razbremeni spodnji del hrbta, vendar pa mnogokrat to ni dovolj. Za optimalno udobje vam tako priporočamo investicijo v posebno blazino, ki je oblikovana prav z mislijo na izboljšanje kvalitete spanja nosečnic.

Pred spanjem naredite nekaj razteznih vaj

Redno izvajanje razteznih vaj je navada, s katero je smiselno začeti že v zgodnji nosečnosti. Vaše mišice in vezi vam bodo hvaležne za dodatno pozornost, z napredovanjem nosečnosti pa bo opazna tudi velika razlika v vašem počutju. Že nekaj osnovnih razteznih vaj, seveda prilagojenih vašim zmožnostim, poskrbi, da se vaše napete mišice sprostijo in da morebitne bolečine popustijo. Tako se bo začelo tudi vaše telo počasi umirjati in se pripravljati na spanje. Poleg tega pa vam bodo raztezne vaje med nosečnostjo zelo pomagale tudi pri samem porodu.


Pomagajte si s sivko

Znano je, da velja sivka za eno najboljših naravnih rešitev za tiste, ki imajo težave z nespečnostjo, kar velja tudi za nosečnice. Odsvetuje se sicer uporaba eteričnega olja sivke pred 20. tednom nosečnosti, tudi kasneje pa s količino ne pretiravajte. Že nekaj kapljic lahko spremeni vašo spalnico v pomirjajoč prostor ter vam tako pomaga, da se umirite in lažje zaspite.

Obiščite dobrega kiropraktika

Mnogim nosečnicam je pri težavah s spanjem in drugih neprijetnostih pomagal prav kiropraktik. Izberite takšnega, ki ima dovolj izkušenj z ženskami v veselem pričakovanju. Kiropraktik vam lahko pomaga ublažiti bolečine v bokih in spodnjem delu hrbta, ki so zelo značilne za pozno nosečnost. Veliko žensk, ki so med nosečnostjo obiskovale kiropraktika, trdi, da jim je to zelo pomagalo tudi pri porodu. Sproščenost hrbta in ramen ter pravilna drža pa bodo seveda občutno pripomogli tudi h kvalitetnejšemu spancu.

Ne pretiravajte z oblačili

Med nosečnostjo se vaša telesna temperatura pogosto nekoliko poviša, zato je pomembno, da temu prilagodite tudi izbiro oblačil, ki jih boste nosili v postelji. Pogosto je v ozadju težav s spanjem med nosečnostjo prav to, da vam je prevroče. Poskrbite, da bo vaša spalnica prijetno hladna, oblačila, ki jih nosite, pa naj bodo lahka in izdelana iz naravnih, zračnih materialov. Izogibajte se elastikam in drugim elementom, zaradi katerih bi vam bilo lahko ponoči neudobno.

Komentiraj

*****************