Telovadba za nosečnice oziroma redna rekreacija med nosečnostjo je priporočljiva, vendar moramo pri tem paziti, da ne pretiravamo in izbiramo vaje, ki so primerne za naše stanje. Redno gibanje, še posebej na svežem zraku, pomaga krepiti naš imunski sistem, skrbi za cirkulacijo krvi, sproščenost duha in nabiranje nove energije. Poleg tega bomo s telovadbo krepili mišice, skrbeli za vitalnost in pregnali utrujenost ter seveda strah, da se nam bo med nosečnostjo nakopičilo preveč odvečnih kilogramov.


Nosečnice in telovadba

Strokovnjaki svetujejo, da s telovadbo v nosečnosti začnemo postopoma, saj vsakršno pretiravanje škoduje našemu telesu in s tem posledično otroku, ki ga nosimo v sebi. Zmerno ukvarjanje s športom, ples ali daljši sprehodi so dobrodošli, dokler se boste počutili dobro in udobno. Prisluhnite nasvetom vašega zdravnika, ki budno spremlja vaše stanje, zato vam bo znal svetovati, kaj, kdaj, kako in če sploh smete telovaditi. Vsekakor ne poskušajte postati športnik, če niste bili že pred nosečnostjo, poskrbite za zadosten vnos tekočine v vaše telo, izogibajte se pretiranemu segrevanju, kontaktnim športom, kjer bi se lahko poškodovali, predvsem pa prisluhnite vašemu telesu. Ustavite se, če občutite kakršnekoli bolečine, izgubo sape, če težko dihate ali ste preveč utrujeni, začutite bolečine v prsih, omotico ali slabost, krče in druge nevšečnosti. Ne telovadite v vročem vremenu, izbirajte ravne terene in poti, ki niso nevarne za zdrse in padce, predvsem pa ne pozabite ogreti vaše mišice pred začetkom vadbe in jih po vadbi sprostiti. Pomagalo bo tudi, da nosite ohlapna oblačila in da ves čas skrbite za uravnoteženo prehrano.

Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin: