Preden vzamete tableto proti menstrualnim bolečinam, si poskusite pomagati na naraven način. Ste vedeli, da ima pri blažitvi menstrualnih bolečin izjemno pomembno vlogo zdrava in uravnotežena prehrana?


Mensturalne bolečine

Povečajte vnos vode

Če boste povečali vnos vode, boste preprečili kopičenje vode v telesu in nastanek oteklin. Vnos vode lahko povečate z živili, kot so: zelena solata, zelena, lubenica, kumare in jagodičevje. Topla in skoraj vroča voda pa je najboljša za blaženje krčev, saj sprošča mišice.

Povečajte vnos kalcija

Kalcij spodbuja sproščanje mišic med menstruacijo. Priporočena dnevna doza kalcija pri ženskah od 19. do 50. leta je 1000 miligramov. Živila, bogata s kalcijem, so mleko in mlečni proizvodi, sezamovo seme, mandlji in zelenolistnata zelenjava. Kalcij lahko uživate tudi v obliki prehranskih dopolnil. Pred pričetkom njihovega jemanja se priporoča posvet z zdravnikom.

Začinite jedi s cimetom

Cimet se že stoletja uporablja za blaženje simptomov gripe in prehlada ter spodbujanje delovanja prebavnega sistema. Ta začimba je zelo dober vir dietnih vlaknin, kalcija, železa in mangana. To so vse spojine, ki lahko ublažijo menstrualne bolečine.


Jejte ingver

Številne raziskave so potrdile, da ima ingver pozitiven vpliv na zdravje. Lahko namreč ublaži simptome prehlada, gripe, glavobola in menstrualnih težav. Naribajte košček ingverja in ga namočite v toplo vodo. Po desetih minutah precedite vodo in jo segrejte. Tako pripravljen ingverjev čaj je lahko odlična alternativa protibolečinskim tabletam, ko imate menstrualne krče.

Jejte papajo

Papaja je zelo dober vir karotena, vitaminov A in C, železa ter kalcija. Vsebuje malo kalorij in ima dobre hranilne lastnosti. Papaja koristi koži, spodbuja prebavo ter zmanjšuje napetost in bolečine v mišicah ob menstruaciji.

Nepravilna prehrana in menstruacija

Nepravilna prehrana lahko povzroči pomanjkanje vitaminov in mineralov, ki poslabšajo menstrualne bolečine. Če se želite znebiti menstrualnih bolečin, povečajte vnos živil, ki so bogata s hranilnimi sestavinami, kot so na primer: neoluščen riž, ki je odličen vir vitamina B6, ki preprečuje otekline; mandlji, orehi in bučna semena, ki vsebujejo ogromno mangana, ki blaži krče; oljčno olje in brokoli, ki sta zakladnica vitamina E; riba, belo meso in zelenolistnata zelenjava, ki s katerimi boste v telo vnesli železo, ki se izgublja ob menstruaciji.

Komentiraj

Ne zamudite zanimivih vsebin: